frigerator replied to your post: frigerator replied to your post: frigerator…

cops are hot i will remember that site for later

sooooooooo true

goddessu replied to your post: frigerator replied to your post: is there a cops…

oh

i’m gonna look into it

see if it’s legit

because gaw dam if it is

that’s fuckin awesome

netwok replied to your post: netwok replied to your post: netwok replied to…

and then get in your cage

y es sir

frigerator replied to your post: frigerator replied to your post: is there a cops…

bAGVALASKVNASDJk ogm

I CAN’T HANDLE THIS

netwok replied to your post: netwok replied to your post: netwok replied to…

alright first u can clean my dishes

ok yes sir

gothicwoadie:

the worst people on this site are those who thoroughly tag inane text posts that nobody wants to look at

like

“haha yeah just listening to that converge. #converge #hardcore #music #jake bannon #jane doe”

netwok replied to your post: netwok replied to your post: is there a cops and…

alright slow ya roll

srry

frigerator replied to your post: is there a cops and girls that like cops dating…

datecops.com

ofmgg that’s actually a legit site i’m laughing os hard

fly away my child
fly away 

fly away my child

fly away 

netwok replied to your post: is there a cops and girls that like cops dating…

do u want a daddy i can be a daddy

ye s plz

is there a cops and girls that like cops dating site

shittyteenblog:

i don’t trust people who say they liked high school